۱۱ پاسخ

ابهر زدند ۳۰ نفر فوتی داشته
الانم دوباره زدند

میگن پدافند خودی بوده

دخترا صدا رو ماهم شنیدیم ولی فک نکنم تاکستان رو بزنن ها

#فورررررررری 🚨

طی تماس با مسئولین امنیتی داشتیم

الحمداله هیچ انفجاری در شهرهای دانسفهان، شال، اسفرورین، تاکستان، بویین زهرا، سگزاباد رخ نداده است

و پدافند خودی بوده است و موشک از استان قزوین شلیک شده است

@khabardashtabi

نترسید چیزی نبوده موشک از اونجا زذن

دنیا خوبین؟ صدا نزدیک بود؟

نه بابا تاکستان کجا بود باز

وای حالم خیلی بده خیلی شدت داشت

ما سمت کردانیم چیزی نشنیدیم

بازمممم صدا اومد

دوباره صدا اومد؟یا ظهر منظورتونه؟

سوال های مرتبط

مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی
مامان آرین وآیلین مامان آرین وآیلین ۲ سالگی