ابهر زدند ۳۰ نفر فوتی داشته
الانم دوباره زدند
میگن پدافند خودی بوده
دخترا صدا رو ماهم شنیدیم ولی فک نکنم تاکستان رو بزنن ها
#فورررررررری 🚨
طی تماس با مسئولین امنیتی داشتیم
الحمداله هیچ انفجاری در شهرهای دانسفهان، شال، اسفرورین، تاکستان، بویین زهرا، سگزاباد رخ نداده است
و پدافند خودی بوده است و موشک از استان قزوین شلیک شده است
@khabardashtabi
نترسید چیزی نبوده موشک از اونجا زذن
دنیا خوبین؟ صدا نزدیک بود؟
نه بابا تاکستان کجا بود باز
وای حالم خیلی بده خیلی شدت داشت
ما سمت کردانیم چیزی نشنیدیم
بازمممم صدا اومد
دوباره صدا اومد؟یا ظهر منظورتونه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.