درسته که میگن کسایی که لک بینی داره بچشون پسره و کسایی که ندارن دختر؟

۱۰ پاسخ

من تا هفته ده لک بینی داشتم و دختره،این حرفا چیه دیگه

نه همه اینا الکیه
فقط دکتر میتونه بگه دختره یا پسر
نه داشتن و نداشتن تهوع
نه لکه بینی
نه ضربان قلب
نه هزار چیز خرافی دیگ

نه افسانه ست.دلت پسر میخواد؟

من سر دخترم تا ۵ ماهگی داشتم الانم دارم نمیدونم جنسیت چیه

من دوستم لکه بینی داشت بچش دختر بود ربطی نداره

من پسر باردارم تو یازده هفته لکه و خون ریزی داشتم

من سر دخترم تا 13هفته لکه بینی داشتم

من سرپسراولم تا۳ماه داشتم سردومی نه سراینم داشتم البته هماتوم داشتم سرسومی

ن بابا الکی من بچم پسر بود ن لانه گزینی داشتم ن لکه تا ب دنیااومد

نه من بچم پسره لک بینی نداشتم اصلا

سوال های مرتبط