من تا هفته ده لک بینی داشتم و دختره،این حرفا چیه دیگه
نه همه اینا الکیه
فقط دکتر میتونه بگه دختره یا پسر
نه داشتن و نداشتن تهوع
نه لکه بینی
نه ضربان قلب
نه هزار چیز خرافی دیگ
نه افسانه ست.دلت پسر میخواد؟
من سر دخترم تا ۵ ماهگی داشتم الانم دارم نمیدونم جنسیت چیه
من دوستم لکه بینی داشت بچش دختر بود ربطی نداره
من پسر باردارم تو یازده هفته لکه و خون ریزی داشتم
من سر دخترم تا 13هفته لکه بینی داشتم
من سرپسراولم تا۳ماه داشتم سردومی نه سراینم داشتم البته هماتوم داشتم سرسومی
ن بابا الکی من بچم پسر بود ن لانه گزینی داشتم ن لکه تا ب دنیااومد
نه من بچم پسره لک بینی نداشتم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.