۸ پاسخ

هیدروکسی زین بده

فقط دیفین هیدرامین

کتوتیفن بده یا سیتریزین ،همزمان ندیا

قطره بریز تو بینیش سریع خوب میشه

ممکن سینوس هاش عفونت کرده ببر دکتر چک کنه بگو یک ماه آبریزشش و کیپ بودن دماغش خوب نشده

سیترزین بده

عزیزم حساسیت فصلیه انگار
دختر منم فقط آبریزش بینی دارع و خرخر می‌کنه
نئوتادبن بده

باید ستیزین بذی

سوال های مرتبط