۵ پاسخ

اگه بچه زیر ۳کیلو به دنیا بیاد چی میشه؟!

خیلی کمه بنظرم من 35 هفته و 5روز سونو دادم 2900بود ولی تو لیدی میل روزی دوبار بخور اجیل بخور بستنی و دلستز اگه دیابت نداری هر روز بخور حلیم بخور حتما یه سه کیلو میرسه چون ماه اخر بچه خیلی خیلی وزن میگیره

وزنش خوبه
برای منم ۲۷۰۰بود تا آخر بارداری باز میره روش

پودر لیدی میل رو از چند هفته خوردی

والا منم مث توام خیلی استرس گرفتم ولی دکترم گفت سونو تقریبی وزن رو میزنه بچه بدنیا بیاد انشالله بالاست وزنش

سوال های مرتبط