سلام روزه گرفتن تو بارداری اشکال داره؟

۸ پاسخ

دکتر به من گفت از هفته ۷ نباید بگیری. روزه منو اذیت نمی‌کرد ولی گفت همونم یه روز درمیون بگیرم تا بهم فشار نیاد.

فک نکنم بشه گرفت
من ک همش گشنمه نخورمم ضعف میکنم شدید

واه اصلامگه میتونی؟؟؟من همش ضعف میکنم

بله دکتر به من گفت ضرر داره

نباید روزه بگیری تو بارداری

بله اشکال داره

اره ضررداره

ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 ۴ ماهگی