دکتر به من گفت از هفته ۷ نباید بگیری. روزه منو اذیت نمیکرد ولی گفت همونم یه روز درمیون بگیرم تا بهم فشار نیاد.
فک نکنم بشه گرفت
من ک همش گشنمه نخورمم ضعف میکنم شدید
واه اصلامگه میتونی؟؟؟من همش ضعف میکنم
بله دکتر به من گفت ضرر داره
نباید روزه بگیری تو بارداری
بله اشکال داره
اره ضررداره
ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.