۵ پاسخ

هر موقع میرفتم سرویس اول با دستمال خشک میکردم بعد سشوار می‌گرفتم پد عوض میکردم هر روز صبا با شامپو بچه شبا هم با سرم شستشو میشستم پماد زینک اکساید وتتراسایکلین وفیبرینولیزین به فاصله هر نیم ساعت ساعت میزدم بعد سشوار کشیدن روزی دو بار

شست و شوی بعد هربار دستشویی
سرم شست و شو
خشک کردن با سشوآر
سرم نی واشا هم عالیه

من بعد هر بار سرویس سشوار میگرفتم تند تند نوارمو عوض میکردم با شامپو بچه میشستم چند بار هم با سرم شستشو اینکارو کردم ، تو بتادین هم یک بار نشستم که بعدش خیلی اذیتم کرد یک ذره بخیه م چرکی شد واسه همون دیگه انجام ندادم

من بعد از هربار دستشویی یا حموم با سشوار خشک میکنم
کار خاصی نمیکنم

باید بعد هر سرویس سشوار باد سرد بگیری با سرم شست وشوهم شست وسو بدی

سوال های مرتبط