خانما تالاسمی یعنی چی
چجوری باید درمان کنی ؟

۹ پاسخ

من تالاسمی مینور دارم و هیچیمم نیس، فقط موقع ازدواج باید با مینور ازدواج نکنم وگرنه مشکل دیگه ای ندارم
هیچ نوعیش درمان نداره کلا
کم خونی نیس، فرم گلبولهای خون با فرم عادی فرق میکنه
بعضی از مینورها زودتر از بقیه خسته میشن، در همین حد تاثیرداره ولی من کلا خوب خوبم

کم خونی شدید من تالاسمی مینورم

عزیزم یه نوع کم خونی ارثی هست. هموگلوبین میاد پایین
تالاسمی مینور هیچ مشکلی نداره، و احتمالا دکتر میگه اسید فولیک بخورن. و فقط موقع ازدواج نباید با مینور ازدواج کنن

تالاسمی ماژور خیلی خطرناکه که کلا چهره ی این افراد هم تغییر میکنه و باید از همون بچگی خون بگیرن مرتب

تالاسمی کم خونی نیست گلم

تالاسمی چی مینور یا ماژور
اگه مینور باشه بهتره تا ماژور در کل یهنی کم خونی

چه نوع تلاسمی ؟
من خودم تالاسمی مینور هستم

تالاسمی ینی کم خونی
حالا دو نوع داره ، مینور و ماژور
مینور خفیفه ، ماژور شدیدتره
اغلب ارثیه ، یعنی اگر هم نادر هم پدر تالاسمی مینور باشن ممکنه بچه تالاسمی ماژور بشه
برای امیرعباس جون میپرسی؟

بیماری کم خونی
درمان نداره فقط کنترل میشه

کم خونی شدید اگه اشتباه نکنم

سوال های مرتبط