من مطمئنم رژیم عوض میشه
بله ایشالا ایران پیروزه
ما مشکلمون خارجی نیس فقط این بی همه چیز های داخلی هم هست
آره منم خیلی امیدوارم چون کشورمون دست امام زمان عج هس مطمئنا آخرش همیشه حق پیروزه
صد در صد پیروزی با ماست،این وعده خداست،فقط باید پشت همدیگه باشیم
عزیزم مردم ایرانو امید نگهداشته .
ما خدارو داریم قران داریم غم نداریم
بله امید داریم به خدا و امام زمانش عج
🫀🇮🇷
حق بر باطل همیشه پیروزه.خدا با ماست توکلمون به اونه
آره من میدونم همه چی حساب کتاب شده و خیلی امید دارم که یه کشور خوب میمونه و درست میشه برای بچه هامون🩷🥹
قران بخون... آیه های قران امیدتو بیشتر میکنه.
پیروزی همیشه با حقه.
پیروزی همیشه زنده بودن نیس.
الان تشخیص حق از باطل خیلی راحت شده
اره من امید دارم
فقط باید صبور و نترس باشیم
نه زياد همه چي داره نابود ميشه
مهم اینه خدا باماست
وقتی آمریکا و اسرائیل و تمام کشور های اروپایی و عربی با اوناهستن وقتی رسانه های دنیا با اونا هستن وقتی نفوذی های داخل کشور با اونا هستن ولی تا الان پیروز نشدن یعنی خدا با اونا نیست
اره امید دارم ایشاالله درست میشه همه چی
اره انشالله توکل بخدا
واقعا تاسف داره که معلوم نیست چند ثانیه دیگه زنده باشیم یا نه و اینجوری دارید دعوا میکنید.خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.حق الناس رو خدا ازش نمیگذره دل نشکنید و تعصب کورکورانه نداشته باشید
یه لحظه هایی امی دارم یه لحظه هایی ن
اره امید دارم
چون چاره ای جز صبر و امیدواری نیس
بله امید دارم چون خدارو دارم
خدا آنقدر قشنگ چیده بسپار به خودش فقط نگاه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.