مامانا همدان اوکیه؟ صدا و اینا نمیاد؟

۴ پاسخ

صداجنگنده میاداکثرادیشب ساعتای سه وچهاربودمن بیدارشدم ب دخترم شیریدم بیدار شدم صدااومد. قشنگ واضح بودصداش الانم ک بازیه سدا جنگنده اومد ک توسیزان زد گل تپه روزدن

همدان فعلا امنه ولی دو سه رو پیش متخصصین رو زدن و تاالان نگفتن کی توو اون خونه بوده . اما بهار و رزن و ملایر و نهاوند و بیشتر از همدان دارن میزنن
من که فعلا احساس ناامنی نکردم همدان

زیاد نه ولی صدا میاد

نه صدا نمیاد

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی