۷ پاسخ

از دو هفتگی

از یکماهگی میزارم ،البته بیشتر رو بالش که شکم به بالا رو بالش باشه پاهاش پایین، برای گردن گرفتن خیلی خوبه، درحد دو سه دقیقه میزارم به محض اذیت بشه نق بزنه برمیدارم

از دو هفتگی

من از ۴۰ روز به بعد هر از گاهی میزاشتمش اجی ولی نه زیاد چون خسته میشن زود

بيشتر رو كمر

من زياد نميزارم

من از اخرای چهل روزگی شروع کردم رو بالشت میزاشتم الانم رو زمین پتو پهن میکنم می‌زارم

سوال های مرتبط

مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی