بچه ها فرنی نفخ داره؟باآردبرنج و آب جوش درست میکنم

۲ پاسخ

نه ولی ممکنه رفلاکسشو تشدید کنه

نه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان 👧🏻وروجک👧🏻 مامان 👧🏻وروجک👧🏻 ۱ سالگی