۴ پاسخ

من اینقدر ضربان قلبم همیشه بالا هست اصلا متوجه تپشش نمیشم دیروز بیمارستان روی 115 بود هیچی نگفتن دکتر قلب هم رفتم فقط گفت اگه اذیتت کرد بیا دارو بخور

منم بعضی وقتا اینطور میشم

منم همینطوری میشم.حتی آریتمی هم میگیرم.احساس میکنم بخاطر رشد بچه ست.بدنم طول میکشه هماهنگ شه باهاش

مال استرس هست به دکترت بگو بهت دارو میده

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری