من اینقدر ضربان قلبم همیشه بالا هست اصلا متوجه تپشش نمیشم دیروز بیمارستان روی 115 بود هیچی نگفتن دکتر قلب هم رفتم فقط گفت اگه اذیتت کرد بیا دارو بخور
منم بعضی وقتا اینطور میشم
منم همینطوری میشم.حتی آریتمی هم میگیرم.احساس میکنم بخاطر رشد بچه ست.بدنم طول میکشه هماهنگ شه باهاش
مال استرس هست به دکترت بگو بهت دارو میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.