۱۲ پاسخ

انشالله تموم‌میشه

عزیززززم. حالا منم خاله ام توی شهرداری کار میکنه. اون روز بود که رادیو رو زدن، شیشه های شهرداری شکست و خاله ام خیلی شوک شد. الان دیگه اصلا دخترشو از خودش جدا نمیکنه و همش توی ترس و استرس شدیده

الهی عزیزم خدا نگهدارتون باشه حق داری
ی ایه قران بخون اب بخور اروم بشی
خدا خودش کمک کنه ب همه

واقعا تو شرایط ماها ترس و استرس خیلی بده😔 کاش تموم شه اینجا هم هی صدا میاد واقعا میترسم

من همسرم محل کارش کنار مرکز نظامیه عصری رفت سرکار تا صبح بیاد دل تو دلم نیس🥲🥲

خدا لعنتشون کنه ، نه خواب داریم نه زندگی همه چی شده استرس مخصوصا ماهایی ک بارداریم 🥲 قزوینم اصلا امن نیست جالبه خونه ماهم دقیقا دمه سپاهه

منم دیشب تند دودم زیر شکمم گرفت گفتم اخ ک الان میاد بیرون خدارشکر چیزی نشد آروم باش چیزی نمیشه

الهی عزیزم مواظب باشین هواستون باشه اگه شرایطشو دارین برین روستا و‌ت شهر‌نمونین

هممون همینیم منم اونروز شکمم سفت شده بود از ترس تکون نمیخورد🥹😭

کاش تمومش کنن دیگه
مردیم از استرس
از صبح پسرم بهونه گرفته‌ بره بیرون
حالا باباش بردش من سکته کردم تا بیان خونه

خدا نگهدارتون باشه😔

عزیزدلم 😥😥😥

سوال های مرتبط