میشه بگید چجوری کمپوت سیب درس کنم

۳ پاسخ

من سیب رو پوست میگیرم ۴یا پنج قاشق شکر و زعفرون و هل رو با یکم آب که روی سیب هارو بگیره میذارم روی گاز و یه قاشق مربا خوری آبلیمو تازه میذارم ۱۰ دقیقه با شعله آروم یکی دو قل بخوره کافیه حسابی نرم میشه و خیلی خیلی خیلی خوشمزه میشه میتونی جای هل وانیل هم استفاده کنی .محشر میشه بعد میذارم خنک که شد میریزم تو شیشه راحت دو هفته میتونی نگهش داری

ببین ازین شیشه های هستن درشون فلزیه ازین ها سیب هاتو پوست بکن چهار قسمت کن بعد بریز دوتا قاشق شکر البته اگه شیرینی دوست نداری 1قاشق شکر حالا زعفرونی چیزی هم خواستی بریز بعد اب بریز درشو محکم ببند بزار تو قابلمه اب درحال جوش بزار 2الی 3ساعت بپزه بعد درشون بیار برعکس کن شیشه هارو بزار 1روز کامل همینجور بمونه من گیلاس گلابی سیب زرد الو به همین روش درست میکنم تو زمستون هم دارم میزارم یخچال اگه جایی خنکی هم داری میتونی بزاری اونجا میشه مثل کنسرو

سیبارو قاچ کن با شکر و گلاب یا هل بزار با آب بپزه یه کوچولو زعفران هم خواستی بزن خوشرنگ بشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان گریپ فروت🍊 مامان گریپ فروت🍊 ۵ ماهگی
مامان محیا 💕 آرمان مامان محیا 💕 آرمان ۱۲ ماهگی