۷ پاسخ

پشت عروسکه چنتا دکمه مانند هست بزن رو اونا میخونه

چند گرفتی ؟
مدلش چیه

عزیزم زیرش باطری بنداز. منم همین مدل دارم

عزیزم چهارتا باتری میخواد هیچیش نمیچرخه فقط. اهنگ میزارع

کلا درش بیار باطری بزار

واسه ما اینجوریه که کلا در میاد زیرش آن و اف داره

حتما اون عروسک یا اون قرمز ها باید بچرخه امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان پناهم ❤️ مامان پناهم ❤️ ۱ سالگی