سلام خانما کسی دندون دردی کشیده تو بارداری راه درمانی هست

۸ پاسخ

میتونی بری دندون پزشکی اشکالی نداره

استامینوفن ساده
برو درست کن عفونت نکنه

فقط سرکه سیب خونگی با نمک قاطی کن تو دهنت بچرخون بریز بیرون آب رو اتیشه من ۲ ماه دندون دردمو فقط با این گذروندم

برو درست کن الان میتونی

شیر میخورم
چای نمک قرقره میکنم
از دیشب درد دارم
عصب کشی میخواد موندم بعد زایمان

میخک بذار روش

من سیرمیزنم بعدرفتم دکترآمپول وسرم برام نوشت خوب شدم

استامینوفن ۵۰۰ ساده میتونی برای درد بخوری

سوال های مرتبط

مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی
مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ ۱ ماهگی