۶ هفتمه و ب کباب زعفران ریختم خوردم🫢🫢

۶ پاسخ

تو غذا مشکلی نیست اون که میگن زعفران قاعده آوره وقتیه که دم کنی یه لیوان بخوری

اگه یه جا زعفرون دم کنی بر فرض 3 گرم به بالا باعث سقط جنین میشه ..وگرنه تو غذا اونم خیلی کم مشکلی نیست

اشکال نداره نوش جان

در اون حد که تو غذا باشه مشکلی نیست
منظور از اینکه میگن زعفران ممنوع دم‌کرده ی زعفرون عزیزم که بشینی به لیوان بخوری

عب نداره

هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هلن ماهلین مامان هلن ماهلین ۱ ماهگی
مامان کوچولو 🥹👣 مامان کوچولو 🥹👣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری