تو غذا مشکلی نیست اون که میگن زعفران قاعده آوره وقتیه که دم کنی یه لیوان بخوری
اگه یه جا زعفرون دم کنی بر فرض 3 گرم به بالا باعث سقط جنین میشه ..وگرنه تو غذا اونم خیلی کم مشکلی نیست
اشکال نداره نوش جان
در اون حد که تو غذا باشه مشکلی نیست
منظور از اینکه میگن زعفران ممنوع دمکرده ی زعفرون عزیزم که بشینی به لیوان بخوری
عب نداره
هیچی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.