۱۲ پاسخ

اصلا نمیدونم به کسی چه ربطی داره راجبه همه چیز نظر میدن ‌.شاید یکی اصلا دوس نداشته یاشه شیر خودشو بده مگه زوریه😑منم خیلی بهم میگن

اولم به کسی مربوط نیست ولی سینتو نمی‌گیره بدوش بده بهش به هیچ‌کس هم حق دخالت کردن نده

سلام چکار کردی پسرت ختنه کردی

والا من سینم از درد شیر داره میترکه ولی شیرخشک بیشترمیخوره 😂هررازگاهی سینه هم میگیره

هیچوقت یادم نمیره از ترس خانواده شوهر وقتی میزفنیم پیششون یواشکی و با هول بهش شیرخشک میدادم 🥲

منو هم خیلی روزای اول اذیت کردن😑

منم اوایل همینطور بودم دو هفته ای شبا فقط کمکی شیر خشک دادم تا فک بچه قوی شد الان خیلی خوب میخوره شیرمم زیاد شده.رازیانه هم هرشب دم میکنم میخورم‌

عزیزم به همسرت بگو از آبمیوه فروشی آب طالبی اگر می‌تونه بگیره و شکر بگه نریزن
صبح ها آب هویج ناشتا بخور شیر بادام بخور اینا موثر هستن برا شیر زیاد شدن
گوشت مرغ ماهی موثرن
و در آخر اگر نشد غصه نخور بچه در نهایت بزرگ میشه

عزیزم تو مقصر نیسی بچت مقصره ک تنبله خوب مک نمیزنه ک تو شیر کنی من پسر اولم کلا سینه رو نگرفت ولی خب شیر داشتم دگ از مجبوری میدوشیدم و بهش میدادم سره دومی هم سینمو گرفت ولی باز شیر نداشتم🫤🫤تویک ماه هیچی اضاف نکرد دگ ماهم شیر خشکو براش شروع کردیم قرار نیس بچرو ب کشتن بدیم ک چی شیر مادرو واس بخوره

فدای سرت منم همینجوریم شیرم کمه کسی حق نداره سرزنشت کنه اصلا اهمیت نده هرکاری ک به صلاح خودت و بچست انجام بده

تغذیتو درست کن
صبرتو ببر بالا
مکیدن نی نی هم باعث زیاد شدن شیر میشه
بزار تا میتونه بمکه

فداسرت منم مثل توم شیرخشک میخوره بچم ،سینمو در روز روی هم نیم ساعتم نمیخوره
شیرخشک اگ مشکل داشت ک هیچوقت ساخته نمیشد
شما درروز چقدر شیرخودتو میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی