میگم من دو سه روزیه اسهال شدم. طبیعیه؟ چیکار کنم؟ دکترم فعلا نیست🙁

۵ پاسخ

شاید ویروس گرفتی، برو بیمارستان ی سرم بزن ولی ختما بگو بارداری

کته ماست بخور

وای من برعکس شما یوبس شدم 😅کته با ماست بخور

ماست و دوغ و شیر و‌موز بخور

موز و سیب بخور

سوال های مرتبط