۲ پاسخ

منم کمر درد پریودی دارم و تخمدان هام گاهی تیر میکشه نفخ زیاد ترشح زیاد بدون بو و رنگ درد و سنگینی سینه دارم بی بی چک مثبته فردا میخام برم ازمایش

منم دقیقا مثل شما بودم دردهای شدید کمر و زیر دل داشتم ولی از هفته ی۸ خیلی بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری