راوین مامان بابا 🩵🥹
رادوین
آوش ..
با این وضعیت فکر نکنم بتونم بچم ببینم😭😭😭
انشالله قسمت باشه شاهان میزاریم🥲🥲🥲
اهورا
شاهرخ
آوان
کایا
آرشام
من اگه نینیم پسر باشه میزاریمش کیامهر یا بردیا
آرن اسم انتخابیمون شد
من اگه نی نی پسر بود پندار میذاشتم
نیک ، ژیوان ، ارهام ، مرتیا
من آرتا و الوین ب نظرم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.