۲ بده منم هر وقت پیدا نمیکنم ۲ میدم
من اونموقع ك ٣ پيدا نميشد ٢ ميدادم ب ايلا
منم پیدا نکردم به جاش نان خریدم داروخونه گفت این طعمش شبیه به اپتامیل
نان بخر
نان بده
منم پیدا نکردم ببلاک گرفتم
منم آپتامیل پرونوترا میدم اصلا نمیتونم پیدا کنم نان دادم بهش نساخت خیلی بالا آورد واقعا نمیدونم چیکارکنم
شیر پاستوریزه بده بهش...دختر من که خود به خود شیرو ول کرد😐😬
من ۱ دارم میدم ولی زیادتر میریزم
۲ بده بهش
من ۲میدم
نه زوده ی مارک دیگ بده یا شماره 2 بدا
من فکر کردم فقط ببلاک نیست البته ترانه که نه مانده روز پیش پیگیریودم پیدا نکردم وناجار۲ گرفتم گفتم کاچی بعض هیچی
۲بهش بده پرونوترا بگیر دکتر گفت گیکوز هم به اپتامیل نزدیکه
۲ بکیر منم ۳ پیدا نکردم ۲براش گرفتم
وا یه شیر خشک دیگه بده چرا از شیر بگیری. الان زوده
زوده
دو بده بهش یا شیر پاستوریزه بخر
الان بگیریش داغون میشه طفلک
۲ بده عیبی نداره
من ببلاک گرفتم جاش
من اول اپتامیل دادم حدود دوماه هست که کم پیدا شد دیگه بجاش نان میدم
چخبره بابا هنوز خیلی کوچیکه
خب 2 بده من هنوز 2 میدم 2هم پیدا نکنم 1 میدم کلا پیدا نکنم یه مارک دیگه میگیرم قحطی که نیومده عزیزم
اره ۳پیدا نمیشه منم ۲میدم
بهش شیر ماجان بده
عزیزم من اینجا شنیدم شیر ماجان خوبه بدی
خب گلم شیر گاو بده یا مدل شیر رو تغییر بده
۲ بگیر اگه هست فرقی نداره
ن تبریز هس
پسر منم سیر خشکیع ولی خیلی زوده گناه دارن
یه مارک دیگه امتحان کن زوده برای از شیر گرفتن بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.