یک سالگی به بعد
اینجوری که طعم نداره بیچاره چطوری بخوره یکم نمک بزن من از ۴ ماهگی که شروع به غذای کمکی کردم نمک هم زدم
والا من میریزم
برای ما بیمزه س که نمک میخوریم برای اونا عادی و خوشمزه س اصلا نمک نریز زیر یکسال.اون این طعم براش اشناست
منمیزنم یکم
میتونی بزنی
من از روزی ک اش درست کردم واسش یا غذا یا هرچی نمک و زردچوبه رو زدم و ب حرف هیچ بشری هم گوش نکردم
دخترمم خداروشکر چیزیش نیست
عزیزم کم بریز عیب نداره با ابلیمو هم مزه دارش کن
من یه ذره میریزم وگرنه نمیخوره
من یه کم نمک میریزم
کم بریز اشکال نداره ،
نه اصلا معده بچه داغون میشه اصلا اونحوری که ما طعمارو میفهمیم میگیم بی مزس به دهن اونا اونحوری نیس
میتونی بریزی ولی در حد طعم شور نشه
نمک و زردچوبه مجاز
حودش دوست داره این مهمه نه ذائقه ما
توش سبزیجات بزن خوشمزه گشنیز و شوید خیلی خوشمزه میکنه
برلتو بی مزه اس ولی برا اون خوشمزه یک سال ب بعد نمک باید بدی
۱ سالکی ب بعد
یکسالگی به بعد
دکتر بمن گفت اشکالی نداره نمک ولی خیلی خیلی کم
من امروز شروع کردم
دکتر ب من گفت تو سوپ و اینا ی ذره بریزم نمک
بنداز منم میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.