محکم بزن تابزنه
دکتر من گفت آروق مهم نیست مهم ۲۰ دقیقه پشتش زدنه
حتما هوا وارد معده اش نشده
اوایلش اروغ گرفتن خیلی سخته اوک میشه
وقتی ازوم نمیزنه درازشکن بعد سهچهار دقه دوباره برشدار میزنه اگ نزد دوباره اینکارو بگن دگ میزنه
لابد هوا نرفته تو معدش
اشکال نداره تو نگه دار،تازه بدنیا اومدنی دیرتر آروغ میزنن
درد منم همینه😬
شیر خشک میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.