پسرم‌چرا عاروق‌نمیزنه؟بیست دقیقه نگهش میدارم

۹ پاسخ

محکم بزن تابزنه

دکتر من گفت آروق مهم نیست مهم ۲۰ دقیقه پشتش زدنه

حتما هوا وارد معده اش نشده

اوایلش اروغ گرفتن خیلی سخته اوک میشه

وقتی ازوم نمیزنه درازش‌کن بعد سه‌چهار دقه دوباره برشدار میزنه اگ نزد دوباره اینکارو بگن دگ میزنه

لابد هوا نرفته تو معدش

اشکال نداره تو نگه دار،تازه بدنیا اومدنی دیرتر آروغ میزنن

درد منم همینه😬

شیر خشک میدی؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی