به نظر منتا يك سال اول خيلي خوبه مخصوصا ٢-٣ماه اول خيلي كارايي داره
افتضاس
بنظر من خیلی کارایی داره ، تا ۶ ماه بیشتر استفاده نمیشه ولی خب مثلا تا نوزاده میخوای ظرف بشوری میذاریش کنارت با پات تکونش میدی ظرفتم میشوری ، جایی میری مهمونی میذاریش داخل اون تکونش میدی و ….
برا حمل ساک حمل بخر عالیه من که خیلی استفاده کردم
کریر اصن ب درد نمیخوره اصن هااااا
کریر فقط به درد این میخوره که ۶ ماه اول بعنوان صندلی ماشین استفادهش کنی. اینکه بچه رو بذاری توش و دستت بگیری بری این ور و اون ور نه. خیلی سنگینه.
هرچی میگیری حتماً دقت کن سبک باشه . بعدش نی نی هم میاد توش وزنش خیلی میشه . بیبی لند یه مدل داشت من گرفتم خیلیییی سبکه
هر کی خریده پشیمون شده بخوای بچه رو بزاری توش سنگینه و اذیت کنندس آغوشی بخری که راحتتره
من ک ساک حمل نوزاد خریدم راضیم
من میخواستم نخرم ولی هی فکرش کردم دیدم بچه کوچیکه خیلی بخوای بری بیرون تو بغل سخته.دیگه گرفتم
حالا والا منکه سر سرویسم گرفتم یکی میگ استفاده میشه یکی میگه نه ولی مال من چون بچه اول گرفتم برای زیر یکسال خوبه بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.