۳ پاسخ

به من دکتر متخصص گفت از چهارماهگی اون بچهایی که فورلاکس دارن وپنج ماهگی من بچمو آخر پنج ماهگی کمکی بهش دادم

من از چهارماهگی با دستور پزشک لعاب برنج شروع کردم

من از الان میدم

سوال های مرتبط