سلام عزیزانم میشه جنسیت نی نی منو بگین اگه مشخصه
عکس انتی رو دیدم نی نی پسره
اره برو بیمارستان بخش زنان
جایی برو که شیفت زنان داشته باشه
برو الزهرا یا بین المللی هم فکر کنم ویزیت کنه
فک کنم فقط الزهرا قبول کنه
من اونسری رفتم بهبود گفتن برو الزهرا
سلام خانم ها من اصلا نمیتونم چیزی بخورم هر روز چندین بار استفراغ دارم شما به این مشکل مواجه شدین
کسی راه حل داره بهم بگن ممنون میشم
بیمارستانی ک زایمان اینا میکنن برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.