😭😭😭😭😭😭😭😭
ای کاش همه این اتفاق هاخواب بود.یکی ماروبیدارمیکردازاین خواب لعنتی
ای کاش یه درختی بودم تو دل یه دشت بزرگو سررسبز که زیرآسمون پرازابرر های سفید زیرنوور آفتاب باد باشاخه هام و برگ هااام بازی میکرد ای کاش هیچوقت انسان نبودم اینوبااشک نوشتم
ای کاش 😭😭😭😭
چه متنی
گاهی ب همه چی شک میکنم ب همه چییی...خدا هست؟عدالت هست؟ما واقعی هستیم اصلا😞
پسرم میگه مامان چرا خدا با چوب جادوییش ادم بدارو نابود نمیکنه؟ درصورتی ک خیلی کم جلوش میگیم که نترسه یه وقت 😔
🥹🥹🥹💔
کاااش😭🥺
ای کاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.