بچه من شد دستنبو حالا چی هست خدایا شکرت 🤲🏻💗🤭

۱۰ پاسخ

برا من سیب زمینی🥔😅🤣

ما من شده انار 😍😍

سلام وقت بخیر مامانی ها امید وارم حالتون خوب باشه مامان جونا من نمیتونم غذا بخورم هیچی نمیتونم بخورم جیکار کنم کسی تو شرایط من هست لطفا جواب بده

برا من اناناس

دستنبو یه نوع طالبی کوچولو هست بوی خوش میده

منم همینم گلم😂☺

برا من فعلا بادمجونه😂🍆

اع منم امروز رفتم داخل ۲۵ هفته 😄😍
نینیتو بسلامتی بغل بگیری

برای من انبه هست 😋

مال من کلمه😀

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد