درست ميشه دوره اش بگذره سخته ولي اميدداشته باش تموم ميشه
خوب میشه
منم تا تقریبا اخرای سه ماهگی دخترم همینجوری بود ولی خیلی که طول بکشه سه ماهه یکم دیگه تحمل کن
برا من فقط با پتو تکون دادن جواب داد
الانم ۵ دقیقه با پتو تکون نیدم با همون پتوش میذارم تو گهواره اگه برش دارم بیدار میشه فقط با پتوخداروشکر از ۴۰ روزگی شبا میخوابه دیگه
من کولیف تو شیر خشکش قاطی میکنم دو وعده در روز میدم
شروع میکنه به گوز کردن کل نفخ شکمش رو خالی میکنه سبک میشه
البته شیر خودمم میدم بهش
قطره نمیدی بهش ؟شیر خودتو میخوره؟
دارو نمیدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.