۱۴ پاسخ

در حد داد
من عصبی شدنی میگیرم محکم بوسش میکنم تا حالش جا بیاد

وای اصلا اصلا به هیچ وجه. مگه اون بچه کیو داره جز که بزنیش😭 گناه دارن. میدونم خیلی سخته ا، اما زدن راه چاره نیست اینجور وقتا بگیر بغلت بغلش کن بخدا من امتحان کردم. وقتایی ک خیلی عصبیم میکنه ک امپر میچسبونم همه چیو ول میکنم بغلش میکنم ده دیقه باهاش بازی میکنم اوکی میشه. البته ی بار تو پارکینگ خونه هر کاری میکردم سوار ماشین نمیشد، میگفت تو برو من تنها تو پارکینگ بمونم نیم ساعت وایستادم بازی کرد باز نیومد ، انقدر ۲ دستی زدم تو سر خودم تا ی هفته سر درد میگرنی گرفته بودم خوب نمیشد😀😀

پسر من که نزنی میزنه گاز میگیره ناخن میکشه نمیدونم چطور از سرش بیفته این عادتا

من دیشب سر خواب زدمش😔اومدم شهرستان اینم خونه مردم جیغ و لج که نمیخوابن😭تا صبح عذاب وجدان داشتم

من بعضی وقتا میزنم در کونش از رو مای بیبی خودشم کونشو میگیره جیگرم کباب میشه گریه میکنههههه دستم بشکنه الهی

تا دلت بخواد زیاد حقشه خیلی کارهای بیجامیکنه مثلا هرچی دم دستش باشه میندازه شعله گاز اتیش میزنه

کار درستی نیست الان حتما خیلی ها سرزنش میکنن اما با کفش ما راه نرفتن توجیح نمیکنم اما احساس میکنم باز اگه تکرار کنم برام عادت میشه اما تو اون شرایط کنترلم از دست میدم

نه اصلا

آره می زنم چون خیلی عصبیم می کنه

اره متاسفانه 😓😓😓ولی دیگه سعی میکنم نکنم بیشتر ولی واقعا رد دادم از دستش

اره فبلا خیلیییییی ولی الان اصلا دلم میسوزه براش قبلا مثل روانیا بودم الان سعی میکنم خودمو اروم کنم به عذاب وجدان بعدش فکر میکنم

پسر من دیگع اینقد پیش رفت کرده وقتی ام دعوا کنم یا بزنم بر میگرده میزنه

واقعا لجباز بعدشم خودم اصلا بخاطر این شرایط خوب نیستم
کنترلمو از دست دادم

من برای اولین بار امشب زدمش

سوال های مرتبط