حدود ۱۲ هفته و پنج روز برو بهتره
برای من ۱۲ هفته و یک روز درست گفت
دختر بود
من فرهودی زاده رفتم دقیق حدس زد
اگر چیزی معلوم باشه احتمالی میگن
۱۱ هفته تازه شروع رشد اندام تناسلیه
احتمالیه
آره درست میگه معمولا
اگه سونوگرافیست خوب و کاربلد باشه میگه .به من گفت برای ان تی برم بااحتمال 90درصد میگه جنسیت چیه
احتماله
عزیزم میشه بپرسم اردبیل کدوم دکتر میری؟
من الان اومدم سونو منتظرم نوبتم بشه
ب دستگاه ربطی نداره کلن انتی احتمالی میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.