بچه ها غربالگری ۱۱ هفته بریم دستگاهش خوب باشه جنسیت دقیق میگه؟

۱۱ پاسخ

حدود ۱۲ هفته و پنج روز برو بهتره

برای من ۱۲ هفته و یک روز درست گفت
دختر بود

من فرهودی زاده رفتم دقیق حدس زد

اگر چیزی معلوم باشه احتمالی میگن
۱۱ هفته تازه شروع رشد اندام تناسلیه

احتمالیه

آره درست میگه معمولا

اگه سونوگرافیست خوب و کاربلد باشه میگه .به من گفت برای ان تی برم بااحتمال 90درصد میگه جنسیت چیه

احتماله

عزیزم میشه بپرسم اردبیل کدوم دکتر میری؟

من الان اومدم سونو منتظرم نوبتم بشه

ب دستگاه ربطی نداره کلن انتی احتمالی میگن

سوال های مرتبط

مامان ahora... مامان ahora... هفته سی‌ام بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد