۱۰ پاسخ

من دیروز مردم زنده شدم تا 10سانت شدم بعد فشار ک باید زور بزنی

بیشترین درد زایمان تا ۶،۷سانته به بعدش سریع فول میشی اگر خوب ورزش کرده باشی و پله نوردی سرش تو لگن و باشه و پایین اومده باشه با چندتا ورزش و زور زدن به دنیا میاد
ولی هر کس یه جور دیگه در کل درد داره ولی همینقدر که بچه اتو میدن بغلت خودتو که هیچ دنیا رو فراموش میکنی

دردش فقط مال زمانیه ک میادتوکانال زایمان دهانه رحم ک بازبشه دردش کم میشه وقتیم سرش بیادبیرون کلا بی حس میشی دردی هم نداره کلابیادبیرون ی حس سبکی داره انقدآرامش داره دوست داری همون لحظه بگیری بخوابی

بازم پناه بر خدا

درد زیادش قبله اینکه بیاده میگیره ول میکنه لعنتی من یادش افتادنی الانم حالم بد میشه اومدنش انچنان دردی نداره

عزیزم هر دو تا درد داره
بالاخره باید ب ی روش بدنیا بیاد

همه میگن دردش قبل اومدنه ولی میخواد در بیاد دیگه دردی نداره
البته من سزارینی هستم

من که از ۱۰ونیم صبح رفتم بیمارستان تا ساعت۱۱شب درد شدید کشیدم جوری که به غلط کردن افتادم آخرش سزارینم کردن

من که پدرم دراومد اخرم بازنشدم سز اورژانسی شدم

نمی‌چرخد دیگه تو هفته شما گلم

معمولا میگن تا باز بشه سر بچه به اون استخون جلو برسه فول بشی دردش از همه بیشتره بعدش با چندتا زور زدن میاد
دردش مال اون موقعس

سوال های مرتبط