۱۲ پاسخ

دلستر بخور .موز.هروز تخم مرغ بخور .اجیل وبستنی اینایی که میگم بچها گهواره بهم گفتن منم خوردم هروز من ۳۱ هفته رفتم دکتر برا سنو وزن گفت ۲۵۰۰ شدی حتما بخور که مطمعنم تاثیر میذاره روت

سلام ناراحت نباش خواهر گلم تااون روزی تو بخای زایمان کنی کلی بچت وزن میگیره

خیلی خوبه که من 31 یا 32 بود رفتم تازه 1600 بود برا من کم بود

کم نیس بیشترین زمان وزن گیری جنین ۳۰هفته ب بعده کباب خوبع براوزن گیری جنین همینطورفندق وکلم وآجیل

من ۲۹ هفته و ۵ روز رفتم سونو ۱۵۰۰ بود ۳۶دهفته رفتم سونو ۲۷۵۰ بود گف تا موقع زایمان ۳۵۰۰ میشه کم نبس دیگه

بخور زیاد بخور مثل ابگوشت حلیم کله پاچه موز
کدو حلوایی من همی اینارووو میخورم هاا

خوبه عزیزم بد نیس ک

عزیزم هفته ای ۲۰۰ گرمم بگیره تا ۳۸ هفته میشه ۳۱۳۰ کمه به نظرت!؟ تا ۴۰ بره که ۳.۵ هم میشه دیگه چقدر باید باشه نوزاد؟

به دکتر گفتم اوکی میگ کمه باید بیشتر باشه من خیلی تغذیه میکنم خودم خیلی اما خوب چ کنم همینقدره🫠

خوبه که وزنش

خوبه وزنش کی میگه کمه

خوبه وزنش

کم نیست که برای ۳۰ هفته این عدد

سوال های مرتبط