من دو سالگی گرفتمش
۲۰ روزی میشه
۴۰ روزی هست گرفتم شبا میبندم ولی خشکه میگه مامان نبند جیش نمیکنم ولی عید میخواستم برم خونه مامانم گفتم تا اونموقع ببندم برگردم کلا میزارم کنار
عزیزم تا وقتی شبا زیاد جیش میکنه بپوشونش به مرور خودش یاد میگیره بیدار میشه میگه بریم جیش کنیم
منم پسرمو تا چندماه شبا پوشکش کردم هرگز خودم بیدازش نکردم بریم جیش ... خودش به مرور آمادگیشو پیدا میکنه دیگه توجاش جیش نمیکنه بیدار میشه میگه جیش دارم
اره عزیزم من گرفتم،اذیتم میکرد پیپی میکرد نمیگفت میسوخت پاهاش،یا نمیومد بشورمش،خسته شدم و شروع کردم ۳روزه گفت و اذیتم نکرد
من بچه اولمو س سال و نیم کامل گرفتم
دومی ک اینه ۲ سالگی
بستگی ب خود بچه داره باید و شاید نداره
تقریبا هفت ماهه گرفتم
منم دوساا و نه ماه گرفتم
شبام پوشک نمیکنم گاهی خشکه گاهی نه
دوسالگی
تا وقتی دیدی پوشک شبش خشکه
منم فقط شباپوشکش میکنم دو سه شب خشکه یه شب جیش میکنه فعلا تابعد عید شبم میگیرم
پسر من ۲ سالگی خودش دیگه نزاشت پوشک کنم
البته من از نوزادی هیچوقت شب پوشک نکرده بودم همیشه شبا خشک بود از حدود ۱ سالگی صبح یه محض بیدار شدن سرپا میگرفتم
بین هر پوشک هم یکیدو ساعتی باز بود
یعنی تدریجی انجام شد
بستگی ب امادگی بچه داره من پسرک دو سال و یک هفته بود گرفتم کامل اماده بود و خودش میگفت
منم اینجوریم فقط شبا میزنم نمیدونم چجوری بگیرمش چند شبم بیدار شدم و بردمش دسشویی اما بی فایده بود زیاد جیش میکنه تا صبح پوشکش پر میشه
بستگی به بچه داره باید آمادگی داشته باشه
من پسرم و دو سال و دو ماهگی گرفتم
نگرفتم🙁اماده نیست نمیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.