قبل به دنیا اومدنش جانبهبه بزرگ خریدیم که عالی بود،خط نشانگر هم داشت..چون دیگه گرون بود نشد دوباره بخریم
دیگه بعدش مولفیکس میخریدیم
یکی دوباری مجبوری مایبیبی خریدیم که بار اول کیفیتش افتضااااااح بود.بار دوم هم شدید حساسیت داد نشد ببندم براش موند دادم به یه نفری
مولفیکس خودش خوب بود تا اینکه دیگه شروع کردم از پوشک گرفتن دیگه نخریدیم
مولفیکس
تا یکسالگی مولفیکس، بعدش پوشک شورتی ببم و مای بیبی. شورتی مای بیبی عالی بوود. تا دو سال و نیم استفاده میکردم برا پسرم
هانیز عالی بود من کلا هانیز استفاده کردم
هانیز عالی بود
مای بیبی میگرفتم اونم شورتی
عالی بود
چسبیش بدرد نمیخورد
مولفیکس بود الان که میگه دیگه جیشش رو تموم شد
مولفیکس
الانم که سه ماهه گرفتمش
هانیز هم خوبه
مایبیبی میگیرم
گاها مولفیکس هم میگیرم
مولفیکس عزیزم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.