توی اتلیه گرفتم با چاپ ۴۵۰
من واسع تولد لنا تو اتلیه دلسا عکس گرفتیم چاپ کرد 16 در 21 بود 470 تومن
بعد فایلشو داد بهم چند وقت بعد همون فایلو خواستم دوباره چاپ کنم از اتلیه مهر پرسیدم گفت 150 تومن با کیفیت عالی.
۵۰ چاپ کردم چندماه پیش
۱۱۰ ما چاپ میکنیم
من عکس گوشی و دادم۱۲۰ چاپ کرد برام این سایزش و
اتلیه عکس گرفتم با ادیتش ۲۰۰
۱۰ در ۱۵ رو دونه ۱۵ چاپ کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.