منم احتمالا بچم همین حدود باشه ۳۳هفته و شش روز دو کیلو بود دکتر دیگه سونو ننوشت برام
من احساسم میگه ریزه
بستنی و شیر موز میخورم
ببینم چی میشه
اشکال نداره نگران نباش دختر من با ۲۴۵۰ ۳۷ هفته یک روز به دنیا امد چون جفتش مشکل داشت وزن نمیگرفت ختم بارداری دادن و خونرسانیش امده بود پایین ولی الان خوبه خداروشکر وزنم داره میگیره دستگاهم نرفت
اصلان نگران نباش گلم خواهرم 4تا بچه زاید تا 40-41هفته بچه هاش وزنش 2600-2700بود وقتی دنیا بیاد بهتر وزن میگیرن اصلا ربطی که خورد و خوراک ندارع
من دقیقا ۳۶ هفته و ۳ روز ۲۷۵۰ بود مال شما یکم کمه
منم همینطورم🥺 نی نی شما صدک چنده؟
الکی بخودت استرس نده .استرس کارو خراب میکنه..پودر لیدی میل.کپسول ال آرژنین. البته باتجویز دکترت. حلیم.گوشت کبابی.ابگوشت فراوون.عصاره قلم.مغزیجات.حبوبات مث عدس و لوبیاچیتی
اصلا نگران نباش دختر منم ۳۷هفته با وزن ۲۶۰۰دنیا اومد،اصلا هم به خوردن ربطب نداره منم انقدر به خودم رسیدم باز هم وزن نمیگرفت،دکتر ۳۷هفته ختم بارداری داد گفت دنیا بیاد بهتر رشد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.