۴ پاسخ

آره من فردای معاینه تحریکی زایمان کردم

والا من چند ساعت بعد معاینه عادی زایمان کردم

من درد داشتم رفتم بیمارستان ۲ سانت باز بودم
ساعت ۱۰ صبح بود برام تحریکی انجام داد همونجا ۱۰ شبم زایمان کردم

بدن با بدن فرق داره برا من دوبار انجام داد دفعه اول بعد ی هفته زایمان کردم دفعه دومم صبح زایمان انجام داد

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی