برا بچه ده ماهه شير خشك دو ميدين يا سه؟؟

۵ پاسخ

۲ از یک سالگی به بعد میشه ۳

دو.

دو بعد یک‌سالگی سه باید داد

دو میدیم

دو.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی