۴ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارکه .ایشالا زود خوب میشه ❤️
منم امروز پسرمو ختنه کردیم 😊
عزیزم میگم میشه عکس ختنه پسرتون ببینم من حس میکنم کلاهک آلت پسرم داخل ته حلقه قرار داره میخوام ببینم مال پسرم مشکلی نداشته باشه

من از بس استرس ختنه دارم هی دارم به تعویق میندازمش اونر وز داشتم فک میکردم کاش همونجا که دنیا اومد توی بیمارستان میکردم راحت میشدیم

بخاطر همینه باید ختنه رو وقتی که کوچیکه انجام بدید نه الان که میفهمه طفلی😕

اره واقعا سخته من فشارم افتاد رو ۶ بردنم زیر سرم اما گذشت زود خوب میشه نگران نباش فقط شب اول سخته خیلی و بعدشم مراقبت هاش امااون خودش دگ کمتر اذیت میشه

سوال های مرتبط