الان من اینطورم
من نمیتونم کمرم درد میگیره
دکترم گف ده دقیقه مجازه
من هنوزم اینطوری میخوابم البته سعی میکنم به پهلو بخوابم ولی بازم سخته
نه تا هفته ۲۰ میتونی من هنوزم گاهی اینطوری میخوابم چون پهلو هام خسته میشم
نه. دوماه آخر میگن اینجوری نباید بخابی.
نخوابی بهتره
دیگه الان هفته هامون داره بالا میره
باید عادت کنیم به پهلو خوابیدن
من از ۱۰ هفته خودمو بزور عادت دادم
از18هفته بهتره به پهلوی چپ بخوابی عزیزم
دائم نباید باشه
من مثلا در روز برا مدت کم شاید اینطوری دراز بکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.