اسم زشت تر پیدا نکرده؟
زیباست واقعا
بهش بگو بزاریم نور، نوه ی فرح😉 قشنگتره
قدیمی شده ولی خب با ابهته به نظرم فریحا جدیده معنی جفتش میشه شادی و خوشحالی اما جفتشم ریشه عربی داره .
زشته
خیلی قدیمیه اسم ی زن بزرگه
بگو پیر زن نیس ک
ببخشید ولی افتضاحه
بگو جوو گیر نشو توو این شرایط
فکر دو روز دیگه هم باش
زن عمو من دیگه ۷۰سالشه اسمش فرحه 😐
واقعا اسم زیباییه😍😍
نه قشنگ نیس نذار
وای نه قبول نکن
عزیزم خیلی جالب نیس بنظرم اسم مامان زندایی من فرح🥴
فرحناز میزارن
خوبه دست فرح به همراه بچت🖖😀
چون الان اومدن دارن نجاتمون میدن میگم
۹ماه دردو سختی و زاییدنش براتوعه اونوق اون ک فقط لذتشو برده بیاد اسم بزاره چ غلطا
یه اسمی بزارید که بعدا بچه بین همکلاسی هاش خجالتت نکشه از اسمش قرار نیس هراسمی قشنگ بود بزاریمش رو بچه آخه🤦🏻♀️
قدیمیه
اصلا ثبت احوال نمیزاره
فرح دیبا بود
دیبا قشنگتره.دیبادخت😁
هیچی بگو فامیل از تو اسم بچه با من
اگه زیاد حرف زد گفت برو هروقت زاییدی جر خوردی سر اسم تصمیم بگیر
قبول نکرد بزن جرش بده😐
فرح به تنهایی نمیزارن
جو گیر لعنتی🤣🤣
قشنگهه😍
بنظرم عزیزم اسم بچه ی چیز دلبخواهی هست و کسی نمیتونه نظر بده شاید خیلی اسما به دل یکی خیلی بشینه ولی از نظر کسی دیگه قشنگ نباشه
من خودم به شخصه اسم بچمو بیان نکردم قطعی جلو کسی چون نظر منفی و مثبت زیاده دوست هم ندارم کسی برام نظر بده
😍♥️ولی خودتون ببینین هرچی ب دلتون نشسته بزارید
چرا همه جبهه گرفتن هیچ ربطی ندارع شاید مامانت اسم فرح رو دوست داره من واقعن اسم فرح رو دوست دارم ولی مهم خودتی دوست داشتی بزار نداشتی نزار شاید مامانت فقط نظر میده چون مامان من هم میگه اسم نی نی رو بزارم دعا من هنوز قبول نکردم بنظرم چون مامان بزرگت فقط نظر میدن قبول کردن و نکردنش با خودته همه اسما قشنگه فقط به سلیقه طرفین بستگی داره اینک بخاطر شخص فرح بعضیا اسم و به تمسخر گرفتن و درک نمیکنم
آخه چرااا؟ بعد یه اسم عربیه فرح
خیلی قدیمیه😥 بعدا خیلی مسخره میکنن بچه رو
لابد کراش اولش اسمش فرح بوده😂
بگو خونه رو کلشو به نامم بزن بزارم بزاری فرح😂😂
چیه این اسم قدیمی جو گیر شده الان مثلا
بگو ۹ ماه من سختی کشیدم اسمشم باید یا من انتخاب کنم یا هردو با هم نه اینکه همسرت انتخاب کنه شما راضی نباشین
با آرامش قانعش کن بعد چند هفته از سرش میفته
نام خانوادگی با پدره نام با مادر اینو باید همه مردا قبول کنن
خیلیییی قشنگههه🥹😍
همسر منم میگه بزاریم ترلان منم زیاد خوشم نمیاد!...
🤣🤣🤣🤣🤣وای نمیدونم چرا اینقد خندم گرفت دختر
من خودم بزور همسرم قبول کردم که اسم پسرم بزارم کاویان😅
🙁🙁فوشش بده 🤪من شوهرم قبل بارداری میگفت اسم دختر هلن اسم پسر کوروش حالا ک دکتر احتمال داد پسر ولی گمونم از اسم کوروش در اومده
😂😂😂😂 هر جوری که میتونی جلوی این فاجعه رو بگیر حتی شده با زور و تهدید و فحش و بزن بزن 😂😂
همسر منم گیر داده بذاریم آریا م ه ر 😐😐
هی میگم اونا ۶۰_۷۰ سالشونه تو کتش نمیره میگه من میخوام برم شناسنامه بگیرم من میذارم
لاقل فرحناز
شهربانو فرح منظورشه؟😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.