خانوما اسم کاویان بده؟

۱۱ پاسخ

بد نیست ولی یجوریه
بیشتر انگار نام خانوادگیه تا اسم

کایهان خیلی قشنگ تره عزیزم

کاوه گزینه بهتریه

نه عزیزم‌قشنگه ولی طولانیه یه کم

فک کنم اسم نباشه فامیلیه توفیلم فک کنم شغال بود اقای کاویان😐

کاوان قشنگه،بزار

نام خانوادگیه بیشتر تا اسم

شبیه فامیلیه

یجوری سنگینه کایان بهتره

اسم قشنگیه ها ولی من بیشتر به عنوان فامیلی شنیدم و دیدم توی اطرافم

نه ولی انگار سن بالاییه😁

سوال های مرتبط

مامان ماهورا و جوجه💙 مامان ماهورا و جوجه💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری