بد نیست ولی یجوریه
بیشتر انگار نام خانوادگیه تا اسم
کایهان خیلی قشنگ تره عزیزم
کاوه گزینه بهتریه
نه عزیزمقشنگه ولی طولانیه یه کم
فک کنم اسم نباشه فامیلیه توفیلم فک کنم شغال بود اقای کاویان😐
کاوان قشنگه،بزار
نام خانوادگیه بیشتر تا اسم
شبیه فامیلیه
یجوری سنگینه کایان بهتره
اسم قشنگیه ها ولی من بیشتر به عنوان فامیلی شنیدم و دیدم توی اطرافم
نه ولی انگار سن بالاییه😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.