دلم نوشابه میخاد 😭😭😭😭😭

۸ پاسخ

بچه نداره میخاد دلش نمیتونه بره بخره

منم 🥴😂

چرا نمیخوری؟؟

بخور خب😐

خب بخور

خب بخور حالا چرا گریه می‌کنی

خوب بخور

بخور خب

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌱 مامان دلارا❤️🌱 ۱ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ سالگی
مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی