شبرخشک پوشک
میشه جواب بدین

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام مامانا خوبید
میخام پسرمو از شیر بگریم زوده بنظرتون
همش عذاب وژدان دارم

ما کدملی شوهرم اخرش۵
باید صبرکنم تا بیستم وسیله تموم کردم منتظر همونیم

بره سوپر مارکت کارت سرپرست خانواده رو بزنه می گه می تونه بخره یا نه هرچند کارت ما شش تومان شارژ شده اما فعلا نمیشه خرید کرد

مرسی جواب دادین🌹🤍

اوتایی ک اخر شماره ملی سرپرست ۰۱۲۳هست الان میتونن خرید کنن
دهک بندی هم کلا حذف شده

فقط اونایی که شماره اخر کارت ملی شون ۰-۱-۲ باشه میتونن

آره روی آخر کد ملیه

نه عزیزم نمیتوته خرید کنه
باید صبر کنه حتما ۲۰ام بشه

دهک ۱ـ۳ برن خرید

0.1.2 اینا میتونن برداشت کنن

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی