۲ پاسخ

من چندین ساله سی گل رنگی فاقد چربی spf60 میزنم و راضیم.
ولی جدیدا تعریف ضد آفتاب درمالیفت فاقد چربی رو هم زیاد شنیدم.

من خیلی راضیم ازشش خیلی برای من اوکی بود هرچی میگرفتم یا رد سفیدی داشت یا جوش میزدم باهاش
ولی این عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهانی مامان مامان شاهانی ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان معجزم😘❤️ مامان معجزم😘❤️ ۲ سالگی
مامان معجزم😘❤️ مامان معجزم😘❤️ ۲ سالگی
مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی