سلام مامانا خوبین
ازمایش CBC.UTT.UIA واسه چیه میشه بگین ؟

۱ پاسخ

سلام ازمایش ادار و خون هست خون برای چک کم خونی و پلاکت خون هست ادار هم برای عفونت و دفع پروتین

سوال های مرتبط

مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری