اره مشخصه
من13رفتم پیش دکتر خودم قبل انتی گفت دختر احتمال داد هموم روز رفتم غربالرگی انتی احتمال دختر داد ازمایش انتی دادم تا جوابشو بگیرم ب دکترم نشون بدم، 15هفته شده بودم باز دکترم احتمال دختر داد موندم 20هفته برم شنبه هفته بعد میرم مطمئن تر بشم انومالی میرم
برای من شد
منم دوس دارم زودتر برم جنسیتش بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.