۱۵ پاسخ

ببلاک که خوبه

من نان میدم اوپتی پرو

من نان میدادم خوب بود ولی اپتامیل دادم وزنش بیشتر شد

هر بچه متفاوته من از اپتامیل راضی بودم

اپتامیل پرونوترا میدم راضیم خیلی غنی تر از نانه

میای گروه

نمی‌دونم نان بدم بهش می سازه ی ن

منم ببلاک میدم ولی راضی نیستم ی مدت برا تست آپتامیل داد اسهال شد ولی ببلاک هم چاقش نکرده

نان سنگین هم هست

بستگی داره چه شیری به پسرت بسازه مثلا من نان میدم ولی وزن گیری خوبی نداره ببلاک دادم بهش نساخت

نان میدادم قبلا برا چاقی راضی بودم

ببلاک که شنیدم میگن خوبه

نان چاق کننده است

نان
چون چربی و پروتیین بیشتری داره

من اپتامیل میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین❤️ مامان ماهلین❤️ ۱۵ ماهگی
مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی